Lenka BAHELKOVÁ

Bakalářská práce

Meranie spokojnosti klientov so službami a produktmi Dexia banky Slovensko, a. s.

Measuring client satisfaction with products and services offered by Dexia Banka Slovensko, a. s.
Anotace:
Cieľom tejto bakalárskej práce bolo meranie spokojnosti klientov so službami a produktmi Dexia banky Slovensko, a. s. na základe dotazníkového šetrenia. Bakalárska práca je rozdelená na dve časti, a to na teoretickú časť a praktickú časť. V teoretickej časti sú popísané hlavné časti témy, ktoré boli získané z odbornej literatúry. Praktická časť je zameraná na konkrétnu banku ? Dexia banku Slovensko …více
Abstract:
The aim of this work is to measure client satisfaction with products and services offered by Dexia Banka Slovensko, a. s. based on market research conducted mainly through questionnaires. The work is divided into two parts, the theoretical and the practical. The theoretical part describes the main underlying theme for which the relevant material was obtained from various academic literature. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor: 17867

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Eva Ružičková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BAHELKOVÁ, Lenka. Meranie spokojnosti klientov so službami a produktmi Dexia banky Slovensko, a. s.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 12. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing