Marketingový mix vybrané destinace – Bc. Adriana Jirkovská
Bc. Adriana Jirkovská
Diplomová práce
Marketingový mix vybrané destinace
Marketing Mix of the chosen Tourism Destination
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovým mixem vybrané destinace, republiky Egypt. V první teoretické části práce je definován pojem marketing, marketingový mix a specifika marketingového mixu v cestovním ruchu. V praktické části byla představena Egyptská republika a rozebrán marketingový mix této země. Potom pomocí dotazníků zjištěn vliv Egyptského marketingového mixu na zákazníky, jaký je o tuto destinaci …víceAbstract:
This thesis deals with marketing mix of the chosen tourism destination,the Egyptian Republic. In the first theoretical part is defined concept of marketing, marketing mix and specifics of marketing mix in tourism. In the empirical part was introduced the Egyptian Republic and analyzed marketing mix of this country. Then with using the questionnaires found to influence the Egyptian marketing mix of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xx393/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Alena Pilná
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch v Karlových Varech a možnost jeho revitalizace
Karel Urbanec -
Transformace šlechtických sídel pro cestovní ruch
Siim Keleti -
Lázeňský cestovní ruch v Rakousku
Zuzana Pištěková -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Tereza Radová