Bc. Adriana Jirkovská

Diplomová práce

Marketingový mix vybrané destinace

Marketing Mix of the chosen Tourism Destination
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovým mixem vybrané destinace, republiky Egypt. V první teoretické části práce je definován pojem marketing, marketingový mix a specifika marketingového mixu v cestovním ruchu. V praktické části byla představena Egyptská republika a rozebrán marketingový mix této země. Potom pomocí dotazníků zjištěn vliv Egyptského marketingového mixu na zákazníky, jaký je o tuto destinaci …více
Abstract:
This thesis deals with marketing mix of the chosen tourism destination,the Egyptian Republic. In the first theoretical part is defined concept of marketing, marketing mix and specifics of marketing mix in tourism. In the empirical part was introduced the Egyptian Republic and analyzed marketing mix of this country. Then with using the questionnaires found to influence the Egyptian marketing mix of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Alena Pilná
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní