Bc. Adriana Jirkovská

Master's thesis

Marketingový mix vybrané destinace

Marketing Mix of the chosen Tourism Destination
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovým mixem vybrané destinace, republiky Egypt. V první teoretické části práce je definován pojem marketing, marketingový mix a specifika marketingového mixu v cestovním ruchu. V praktické části byla představena Egyptská republika a rozebrán marketingový mix této země. Potom pomocí dotazníků zjištěn vliv Egyptského marketingového mixu na zákazníky, jaký je o tuto destinaci …more
Abstract:
This thesis deals with marketing mix of the chosen tourism destination,the Egyptian Republic. In the first theoretical part is defined concept of marketing, marketing mix and specifics of marketing mix in tourism. In the empirical part was introduced the Egyptian Republic and analyzed marketing mix of this country. Then with using the questionnaires found to influence the Egyptian marketing mix of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Alena Pilná
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní