Helena Mager

Master's thesis

Cílové skupiny zákazníků pivovaru a jejich realita v restauračních zařízeních

Target groups of breweries customers and their reality in restaurants
Abstract:
Diplomová práce řeší problematiku identifikace cílové skupiny zákazníků točeného piva. Jejím cílem je ověřit, jak odpovídá cílová skupina zákazníků formulovaná vybraným pivovarem její realitě v restauračních zařízeních. Zaměření práce je směřováno k segmentaci cílové skupiny, detekci jednotlivých segmentačních kritérií a spotřebního chování, s důrazem na preference, životní styl a loajalitu. Na základě …more
Abstract:
The diploma thesis addresses the issue of identifying the target group of draft beer customers. Its aim is to verify how the target group of customers formulated by the selected brewery corresponds to its reality in restaurant facilities. The focus of the work is on segmentation of the target group, detection of individual segmentation criteria and consumer behavior, with emphasis on preferences, lifestyle …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2021
  • Supervisor: Stanislav Tripes
  • Reader: Michal Šimůnek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82464