Cílové skupiny zákazníků pivovaru a jejich realita v restauračních zařízeních – Helena Mager
Helena Mager
Master's thesis
Cílové skupiny zákazníků pivovaru a jejich realita v restauračních zařízeních
Target groups of breweries customers and their reality in restaurants
Abstract:
Diplomová práce řeší problematiku identifikace cílové skupiny zákazníků točeného piva. Jejím cílem je ověřit, jak odpovídá cílová skupina zákazníků formulovaná vybraným pivovarem její realitě v restauračních zařízeních. Zaměření práce je směřováno k segmentaci cílové skupiny, detekci jednotlivých segmentačních kritérií a spotřebního chování, s důrazem na preference, životní styl a loajalitu. Na základě …moreAbstract:
The diploma thesis addresses the issue of identifying the target group of draft beer customers. Its aim is to verify how the target group of customers formulated by the selected brewery corresponds to its reality in restaurant facilities. The focus of the work is on segmentation of the target group, detection of individual segmentation criteria and consumer behavior, with emphasis on preferences, lifestyle …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82464
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2021
- Supervisor: Stanislav Tripes
- Reader: Michal Šimůnek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82464
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Assesment of Market Potential of 3D Body Scanners within the Target Group of 3D Print Stores
Julian Martini -
Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků
Karolína Kaprová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou kavárenského zařízení
Denisa Horáková -
Návrh komunikačního mixu pro nové restaurační zařízení
Šárka Seifertová -
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení
Jessica Šimkovičová -
Faktory ovlivňující zákazníka při výběru restauračního zařízení.
Libuše Nováková