Využití principů místně zakotveného učení při výuce zeměpisu na příkladu města Žďár nad Sázavou – Bc. Tereza Šťastná
Bc. Tereza Šťastná
Master's thesis
Využití principů místně zakotveného učení při výuce zeměpisu na příkladu města Žďár nad Sázavou
The use of principles of place based learning in the geography teaching on the example of Žďár nad Sázavou
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím principů místně zakotveného učení při výuce zeměpisu na příkladu města Žďár nad Sázavou v rámci pilotního projektu „Poznej své město – Žďár nad Sázavou“. Je členěna do desíti hlavních kapitol a devatenácti podkapitol. V úvodu se seznámíme s tématem celé práce. V následujících kapitolách jsou vytyčeny cíle práce, metody zpracování a rešerše literatury. Dále jsou definovány …moreAbstract:
This thesis deals with the use of place based learning principles in geography education at the example of the town of Žďár nad Sázavou in the pilot project "Know your city - Žďár nad Sázavou". I tis divided into ten main chapters and nineteen subchapters. The introduction present us the theme of the thesis. The following chapters then set out the objectives of the work, present the methods of processing …moreKeywords
environmentální výchova integrovaná tematická výuka metodický list místně zakotvené učení pracovní list projektová výuka školní vzdělávací program rámcový vzdělávací program regionální výuka terénní výuka environmentální výchova terénní výuka environmental education integrated thematic education methodological sheet place based learning worksheet project teaching school education program framework education program regional teaching field-work
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/r3k6m/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2014
- Supervisor: Mgr. Kateřina Gorčíková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Darina Mísařová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠŤASTNÁ, Tereza. \textit{Využití principů místně zakotveného učení při výuce zeměpisu na příkladu města Žďár nad Sázavou}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/f0ur1f/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství dějepisu pro základní školy
Theses on a related topic
-
Terénní výuka jako prostředek formování environmentální senzitivity
Tereza Šípková -
Terénní výuka v environmentální výchově s využitím expresivních tvořivých úloh
Denisa Reimannová -
Badatelsky orientovaná výuka pro průřezové téma environmentální výchovy
Václav JÍCHA -
The Integration of Selected Thematic Areas of the Cross-Curricular Subject Environmental Education into English Language Lessons
Alexandra Müllerová -
Výukový program "Předcházíme odpadům" pro žáky ve 4. ročníku.
Klára Rozsívalová -
Integrovaná tematická výuka jako přístup k regionální výchově na 1. stupni ZŠ - Výukový program Cesta za poznáním rodného kraje
Michaela Dvořáková -
Špilberk a jeho pověsti – výukový program regionální výchovy
Jitka Tichá -
Využití metod dramatické výchovy ve výuce vlastivědy: výukový program Mládí Otce vlasti
Nikola Rybová