Rozvoj sociálních dovedností u žáka s problémy v chování na běžné základní škole – Bc. Eliška Matoulková, DiS.
Bc. Eliška Matoulková, DiS.
Bakalářská práce
Rozvoj sociálních dovedností u žáka s problémy v chování na běžné základní škole
The development of social skills in students with behavioral problems in mainstream schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá posílením sociálních kompetencí žáka s problémy v chování na běžné základní škole a mapuje vliv sociálních her na začlenění dětí, které jsou na okraji třídy do kolektivu vrstevníků. Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na charakteristiku problémového chování dětí a možné přístupy pedagogů k těmto dětem. Součástí je také legislativa, která se týká vzdělávání žáků …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on strengthening of social competences of pupils with behavioral problems in regular elementary school and maps the impact of social games on the integration of children who are on the edge of the class into a group of peers. In the theoretical part, the bachelor thesis focuses on the characteristics of problematic behavior of children and possible approaches of teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c8eok/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Márová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Children with Disability in Families at Risk in Russian Federation: Social Work Approaches
Anastasia KARPUNINA -
Práce základní školy s žákem s problémovým chováním
Tereza Matoušková -
Výchovná práce s žáky středních škol s psychickými problémy v době pandemie COVID-19
Klára Zajícová -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Rozdíly v chování psů v rámci individuálního a kolektivního ustájení v útulcích
Lucie Ševčíková -
Identita subkultury adolescentů s problémy v chování
Igor Klečka -
Rozdíly v percepci rasové diverzity v komerční reklamě u spotřebitelů v České republice a v Dánsku
Tereza Hadravová -
Sociální práce s rodinami s dětmi s nařízenou ústavní výchovou
Kamila Wunderlich