Využití strukturovaného dramatu na málotřídní škole – Dana Tichá
Dana Tichá
Bachelor's thesis
Využití strukturovaného dramatu na málotřídní škole
Application of structured drama in the small class school
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím strukturovaného dramatu na málotřídní škole. Cílem práce je navrhnout a realizovat strukturované drama ve věkově smíšené skupině. A následné zhodnocení kladů a záporů věkově smíšené skupiny při výuce dramatické výchovy.Abstract:
This thesis deals with the use of structured drama at the small school. The aim is to suggest and implement a structured drama in mixed-age group. A subsequent evaluation of the pros and cons of mixed-age groups in the teaching of drama.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2013
Accessible from:: 24. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2013
- Supervisor: MgA. Ivana Honsnejmanová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TICHÁ, Dana. \textit{Využití strukturovaného dramatu na málotřídní škole}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Sciences, Humanities and Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/f0xrjd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tichá, Dana. Využití strukturovaného dramatu na málotřídní škole. Liberec, 2013. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationBachelor programme / field:
Education in Leisure Time / Education in Leisure Time
Theses on a related topic
-
Strukturované drama při výuce vlastivědy
Iva FREIESLEBENOVÁ -
Design of the Workshop: How to Use Drama in an English Class?
Lenka Křivková -
Strukturované drama jako prostředek učení prosociálním dovednostem v mateřské škole
Lenka ŠEBESTÍKOVÁ -
Strukturované drama jako prostředek výuky ruského romantismu v hudební výchově na střední škole
Miroslav GAŽÁK -
Strukturované drama Bran
Barbora Svobodová -
Školní drama jako prostředek výuky ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět: Příchod věrozvěstů na Velkou Moravu
Tereza ŠŮHOVÁ -
Strukturovné drama a jeho využití ve vybraném ústavním zařízení
Sabina KLAJMONOVÁ -
Drama and dramatization in foreign language teaching
Tereza Zahrádková