Využití strukturovaného dramatu na málotřídní škole – Dana Tichá
Dana Tichá
Bachelor's thesis
Využití strukturovaného dramatu na málotřídní škole
Application of structured drama in the small class school
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím strukturovaného dramatu na málotřídní škole. Cílem práce je navrhnout a realizovat strukturované drama ve věkově smíšené skupině. A následné zhodnocení kladů a záporů věkově smíšené skupiny při výuce dramatické výchovy.Abstract:
This thesis deals with the use of structured drama at the small school. The aim is to suggest and implement a structured drama in mixed-age group. A subsequent evaluation of the pros and cons of mixed-age groups in the teaching of drama.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Zverejniť od: 24. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
- Vedúci: MgA. Ivana Honsnejmanová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tichá, Dana. Využití strukturovaného dramatu na málotřídní škole. Liberec, 2013. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationBachelor programme / odbor:
Education in Leisure Time / Education in Leisure Time
Práce na příbuzné téma
-
Strukturované drama při výuce vlastivědy
Iva FREIESLEBENOVÁ -
Design of the Workshop: How to Use Drama in an English Class?
Lenka Křivková -
Strukturované drama jako prostředek učení prosociálním dovednostem v mateřské škole
Lenka ŠEBESTÍKOVÁ -
Strukturované drama jako prostředek výuky ruského romantismu v hudební výchově na střední škole
Miroslav GAŽÁK -
Strukturované drama Bran
Barbora Svobodová -
Školní drama jako prostředek výuky ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět: Příchod věrozvěstů na Velkou Moravu
Tereza ŠŮHOVÁ -
Strukturovné drama a jeho využití ve vybraném ústavním zařízení
Sabina KLAJMONOVÁ -
Drama and dramatization in foreign language teaching
Tereza Zahrádková