Marketingová koncepce vybrané obce – Ing. Eliška Prchlíková
Ing. Eliška Prchlíková
Bakalářská práce
Marketingová koncepce vybrané obce
Marketing strategy of chosen municipality
Anotace:
Konkurenční boj regionů a obcí nutí aktéry využívat ve svůj prospěch nástrojů marketingu. Vznikl teritorální - městský marketing. Konkrétní koncepce městského marketingu je výsledkem různých stupňů na sebe navazujících analýz, které přísluší jednotlivým fázím. Marketingová koncepce města Lomu u Mostu může vycházet z vyhodnocení dotazníkového šetření a SWOT analýzy, které jsou výsledkem praktické části …víceAbstract:
Because of competition fight among regions and communities the individual involved parties make use of marketing in their favour. So territorial town marketing has come into existence. A concrete conception of municipal marketing is a result of various stages of successive analyses relevant to individual stages. The marketing conception of Lom u Mostu can start from a questionnaire assessment and a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/eaws4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Kateřina Tomšíková
- Oponent: Ing. Nikola Exnerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Aplikace komplexní situační analýzy v oblasti marketingového plánování (marketingový management)
Michal Pitucha -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Komplexní analýza webu a jeho optimalizace
Petr Borovec -
Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Filip Pohli -
Analýza marketingových aktivít Horského hotela Kráľova studňa
Milena Kováčová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková