Komunikační strategie pro herní vývojářské studio Hello Games – Bc. Ondřej Koláček
Bc. Ondřej Koláček
Master's thesis
Komunikační strategie pro herní vývojářské studio Hello Games
Communication Strategy for the Videogame Developer Hello Games
Abstract:
Cílem této práce je představit neobvyklý nástroj alternate reality game (ARG) a jeho využití k propagaci ve videoherním průmyslu. Teoretická část práce představuje základy internetového marketingu, digitálního trhu a digitálních produktů. Dále je v ní představen kontext videoherního průmyslu, metody propagace videoher, modely produktu a producentů videoher. Závěr je věnován fenoménu ARG a jeho potenciálu …moreAbstract:
Objective of this thesis is to introduce an unusual tool called the alternate reality game (ARG) and its utilization in the videogame industry. Theoretical part of this thesis introduces basics of the internet marketing, digital market and digital products. Furthermore it describes the context of videogame industry, methods of videogame promotion, product models and business models of the videohame …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2018
- Supervisor: PhDr. Tomáš Šula, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLÁČEK, Ondřej. \textit{Komunikační strategie pro herní vývojářské studio Hello Games}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/f14lz7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Koláček, Ondřej. Komunikační strategie pro herní vývojářské studio Hello Games. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Influencer marketing a jeho potenciál při propagaci kulturních akcí
Markéta Žákovská -
Influencer marketing v cestovním ruchu
Michaela Baletková -
Influencer marketing jako efektivní marketingový nástroj
Tereza Fričová -
Influencer marketing a vliv influencerů na spotřebitele při volbě brandu
Julie Voborová -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Influencer marketing Estée Lauder Companies
Nikol Vondráčková -
Buzz a ambush marketing a právo proti nekalé soutěži
Radek Lubina