Komunikační strategie pro herní vývojářské studio Hello Games – Bc. Ondřej Koláček
Bc. Ondřej Koláček
Diplomová práce
Komunikační strategie pro herní vývojářské studio Hello Games
Communication Strategy for the Videogame Developer Hello Games
Anotace:
Cílem této práce je představit neobvyklý nástroj alternate reality game (ARG) a jeho využití k propagaci ve videoherním průmyslu. Teoretická část práce představuje základy internetového marketingu, digitálního trhu a digitálních produktů. Dále je v ní představen kontext videoherního průmyslu, metody propagace videoher, modely produktu a producentů videoher. Závěr je věnován fenoménu ARG a jeho potenciálu …víceAbstract:
Objective of this thesis is to introduce an unusual tool called the alternate reality game (ARG) and its utilization in the videogame industry. Theoretical part of this thesis introduces basics of the internet marketing, digital market and digital products. Furthermore it describes the context of videogame industry, methods of videogame promotion, product models and business models of the videohame …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2018
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Koláček, Ondřej. Komunikační strategie pro herní vývojářské studio Hello Games. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing a jeho potenciál při propagaci kulturních akcí
Markéta Žákovská -
Influencer marketing v cestovním ruchu
Michaela Baletková -
Influencer marketing jako efektivní marketingový nástroj
Tereza Fričová -
Influencer marketing a vliv influencerů na spotřebitele při volbě brandu
Julie Voborová -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Influencer marketing Estée Lauder Companies
Nikol Vondráčková -
Buzz a ambush marketing a právo proti nekalé soutěži
Radek Lubina