Návrh změn ve věrnostním programu Klubu Sephora – Bc. Iveta Pomykalová
Bc. Iveta Pomykalová
Diplomová práce
Návrh změn ve věrnostním programu Klubu Sephora
A Proposal for Changes in the Loyalty Program of the Sephora Klub
Anotace:
Diplomová práce se zabývá věrnostním programem společnosti Sephora s.r.o., jedničkou na maloobchodním trhu s prestižní dekorativní kosmetikou a parfémy. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část se věnuje odborným přístupům k pojmům souvisejících s věrnostním programem, podporou prodeje a výzkumem realizovaným v praktické části. Praktická část se zabývá sekundárním výzkumem maloobchodního …víceAbstract:
This master's thesis deals with the loyalty program of the company Sephora s.r.o., which is the leader of the retail market with luxury cosmetics and perfumes. This thesis is divided into three main parts. The theoretical part is dedicated to expert opinions on concepts related to loyalty programs, sales promotion and research conducted in the practical part of this thesis. The practical part of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pomykalová, Iveta. Návrh změn ve věrnostním programu Klubu Sephora. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace
Martina Chumanová -
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
Žaneta Píšová -
Věrnostní program maloobchodního řetězce Tesco - Clubcard
Lucie Laštovičková -
Věrnostní programy v retailu
Linda Vithová -
Vernostný program ako nástroj zvyšovania lojality zákazníkov
Lívia Mrvová -
Věrnostní program pro firmu KAMARo se zaměřením na maloobchod
Gabriela Fusková -
Podpora prodeje při zavedení novinky výroby na trh
Dominika Schmidtová