Michaela KOČOVÁ

Diplomová práce

Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami v třídním kolektivu na základních školách hlavního vzdělávacího proudu

Pupils with Special Educational Needs in a Class Group at Mainstream Primary Schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou začleňování žáku se speciálními vzdělávacími potřebami do třídního kolektivu na základních školách hlavního vzdělávacího proudu. Teoretická část se zaměřuje na společné vzdělávání, charakteristiku žáku se speciálními vzdělávacími potřebami a klima třídy. V praktické části je za pomoci polořízeného rozhovoru a sociometrického šetření realizováno výzkumné šetření …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on integrating pupils with special educational needs into mainstream primary schools. The theoretical part concentrates on inclusive education, defines pupils with special educational needs and describes a classroom climate. The practical part includes a research survey that was conducted using semistructured interviews and a sociometric survey to determine whether the climate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PaedDr. Ivana Brtnová-Čepičková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOČOVÁ, Michaela. Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami v třídním kolektivu na základních školách hlavního vzdělávacího proudu. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství