Ing. Nikola Zachař

Diplomová práce

Marketingová strategie firmy Kofola

Marketing strategy of Kofola company
Anotace:
Předmětem této práce je analýza marketingové strategie společnosti Kofola a.s. a návrh marketingové strategie pro budoucí období. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska pro získání potřebných poznatků. Je popsáno strategické marketingové řízení, dále pak strategický marketingový proces a jeho jednotlivé časti. V praktické části je provedena situační analýza. Na základě získaných teoretických …více
Abstract:
Subject of this thesis is an analysis of marketing strategy of Kofola copany and a concept of a marketing strategy for the next season. In the teoretical part are described theoretical basis which are applied to gain necessary piece of kowledge. It is described strategic marketing planning, than strategic marketing process and its individua parts. In the practical part is made situation analysis Marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství