Marketingová strategie firmy Kofola – Ing. Nikola Zachař
Ing. Nikola Zachař
Diplomová práce
Marketingová strategie firmy Kofola
Marketing strategy of Kofola company
Anotace:
Předmětem této práce je analýza marketingové strategie společnosti Kofola a.s. a návrh marketingové strategie pro budoucí období. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska pro získání potřebných poznatků. Je popsáno strategické marketingové řízení, dále pak strategický marketingový proces a jeho jednotlivé časti. V praktické části je provedena situační analýza. Na základě získaných teoretických …víceAbstract:
Subject of this thesis is an analysis of marketing strategy of Kofola copany and a concept of a marketing strategy for the next season. In the teoretical part are described theoretical basis which are applied to gain necessary piece of kowledge. It is described strategic marketing planning, than strategic marketing process and its individua parts. In the practical part is made situation analysis Marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tiscu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová