Postoje učitelů k nadání a rozvoji nadaných dětí – Lenka Berecková
Lenka Berecková
Bakalářská práce
Postoje učitelů k nadání a rozvoji nadaných dětí
Teachers' Attitudes towards Giftedness and the Development of Gifted Children
Anotace:
Bakalářská práce s názvem "Postoje učitelů k nadání a rozvoji nadaných dětí" pojednává o názorech pedagogů na nadané děti, ale i nadání samotné. Je psána ve dvou částech - teoretické a praktické. Teoretická část předkládá historické kořeny, které se zabývaly nadáním, poté definuje nadání a talent, jejich modely a druhy. Popisuje nadané dítě, čím je charakteristické, jeho povahové a osobnostní rysy …víceAbstract:
The bachelor's thesis entitled " Teachers' Attitudes towards Giftedness and the Development of Gifted Children" is about educator's opinions to gifted children, but also their talents. It´s written in two parts - theoretical and practical. The theoretical part presents historical roots that looked at talent, then defines gift and talent, their models, and types. It describes a gifted child as having …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Berecková, Lenka. Postoje učitelů k nadání a rozvoji nadaných dětí. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace a vzdělávání nadaných dětí
Kristýna HEPPLEROVÁ -
Srovnání metod prvotní identifikace a opatření nadaných žáků
Elena Coufalová -
Identifikace strategií výchovy a vzdělávání nadaných žáků
Monika Gottvaldová -
Identifikace nadaného žáka v biologii a adaptace edukačního procesu
Markéta KRÁLOVÁ -
Nadané dítě v předškolním věku - problematika jeho identifikace a možnosti jeho rozvoje
Andrea Miková -
Pohled učitelů 1. stupně ZŠ na jejich vzdělání v oblasti vzdělávání nadaných žáků
Markéta Alexová -
Identifikace a vzdělávání rozumově nadaného žáka na malotřídní škole
Michal Peška -
Rozvoj nadaných žáků ve výuce základů společenských věd
Tobiáš Štěpánek