Image Polska jako destinace cestovního ruchu v České republice – Veronika JIŘÍČKOVÁ
Veronika JIŘÍČKOVÁ
Diplomová práce
Image Polska jako destinace cestovního ruchu v České republice
The image of Poland as a tourist destination in the Czech Republic
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je popsat image Polska jako destinace cestovního ruchu v České republice a výsledky porovnat na základě toho, zda respondenti zemi navštívili či nikoli. Teoretická část práce je zaměřena na rozbor pojmů cestovní ruch, destinace cestovního ruchu a image destinace cestovního ruchu a na předpoklady rozvoje cestovního ruchu v Polsku - lokalizační, realizační a selektivní. …víceAbstract:
The main aim of diploma thesis is to describe the image of Poland as a tourist destination in the Czech Republic and to compare the results based on whether the respondents visited the country or not. The theoretical part of the thesis is focused on the analysis of the concepts of tourism, tourism destination and destination image and on the prerequisites for the development of tourism in Poland - …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JIŘÍČKOVÁ, Veronika. Image Polska jako destinace cestovního ruchu v České republice. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Dopad mezinárodních programů mobilit na cestovní ruch hostitelské destinace
Barbora JAKŠÍKOVÁ -
Udržitelný cestovní ruch ve vybrané destinaci
Nicola Dutkovičová -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Význam segmentu 55+ pro rozvoj cestovního ruchu destinace
Štěpánka Válková -
Poľsko ako značka (vnímanie Poľska medzi mladou generáciou)
Michaela Mydlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva