Bc. Zuzana Pětivlasová

Diplomová práce

Hodnocení programu personálního marketingu zaměřeného na studenty a absolventy VŠ

Personal Marketing Programm Evaluation focusing on students and graduates
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem externího personálního marketingu konkrétní organizace a problematikou udržení stávajícího zájmu cílových skupin (studenti a absolventi vysokých škol) o jeho nabídky vzhledem k měnícím se přáním a preferencím na straně těchto cílových skupin. Cílem této organizační hodnotící studie je tak posouzení adekvátnosti stávajících postupů personálního marketingu dané organizace …více
Abstract:
This thesis deals with the theme of external personal marketing of particular organization and problems with keeping current target group’s interest (students and graduates) in its offers with regard to floating wishes and preferences those target groups. The aim of this organizational evaluation is to assess an adequacy of current personal marketing’s procedures with the wishes of target group’s and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2012
  • Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Winkler, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Tomáš Sirovátka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií