Hodnocení programu personálního marketingu zaměřeného na studenty a absolventy VŠ – Bc. Zuzana Pětivlasová
Bc. Zuzana Pětivlasová
Diplomová práce
Hodnocení programu personálního marketingu zaměřeného na studenty a absolventy VŠ
Personal Marketing Programm Evaluation focusing on students and graduates
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem externího personálního marketingu konkrétní organizace a problematikou udržení stávajícího zájmu cílových skupin (studenti a absolventi vysokých škol) o jeho nabídky vzhledem k měnícím se přáním a preferencím na straně těchto cílových skupin. Cílem této organizační hodnotící studie je tak posouzení adekvátnosti stávajících postupů personálního marketingu dané organizace …víceAbstract:
This thesis deals with the theme of external personal marketing of particular organization and problems with keeping current target group’s interest (students and graduates) in its offers with regard to floating wishes and preferences those target groups. The aim of this organizational evaluation is to assess an adequacy of current personal marketing’s procedures with the wishes of target group’s and …víceKlíčová slova
personální marketing nábor studenti vysokých škol absolventi vysokých škol slaďování způsoby prezentace nabídka způsoby vyhledávání přání marketingový výzkum faktory zaměstnavatelské atraktivity personal marketing recruitment students graduates gangin ways of presentation offer ways of searching wishes marketing research elements of employer’s attractiveness
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rjrfp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Winkler, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Tomáš Sirovátka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální politika a sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako faktor zaměstnavatelské atraktivity pro mladé IT profesionály
Lucie Chladová -
Faktory ovlivňující atraktivitu zaměstnavatele
Veronika Pařenicová -
Analýza možností zvýšení atraktivity absolventů VŠE v Praze na trhu práce
Michaela Pospěchová -
Preference zaměstnaneckých benefitů z pohledu absolventů vysokých škol
Klára Myšková -
Atraktivita firem velké čtyřky a obdobných konzultačních firem pohledem studentů a absolventů VŠ
Klára Šlingrová -
Neúspěšní studenti vysokých škol v kontextu rodinné tradice
Denisa Malá -
Ruští studenti na vysokých školách v Brně v meziválečném období (ve srovnání s Prahou)
Renáta Phamová -
Aspekty kariérní identity u českých studentů středních odborných škol s řemeslným zaměřením a studentů vysokých škol v období vynořující se dospělosti
Jana Máchová