Soe Min Htet

Diplomová práce

Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.

Kulturní odlišnosti aplikované v mezinárodním marketing – případová studie “L´Oreal na trzích ASEAN”
Anotace:
Abstrakt Na základě vlastních zájmů, původu a preferencí autor považuje “kulturní odlišnosti” za jednu z největších výzev mezinárodního marketingu, a proto se rozhodl na tuto problematiku ve své diplomové práci zaměřit. Sbližování očekávání a potřeb zákazníků napříč světem vytváří příležitost pro globální trhy, které naopak vyžadují flexibilitu kulturních hodnot. Firmy rozšiřují svou působnost do vzdálených …více
Abstract:
Abstract According to preferences, background and interest of the author, “Cultural Difference” which is one of the most challenging aspects of the international marketing and this Master thesis focuses on it. The convergence of consumer expectations and wants around the world has created the opportunity for global markets and flexibility among cultural values is necessary in today's economy. Companies …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Jaroslav Halík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84570