Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study. – Soe Min Htet
Soe Min Htet
Diplomová práce
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Kulturní odlišnosti aplikované v mezinárodním marketing – případová studie “L´Oreal na trzích ASEAN”
Anotace:
Abstrakt Na základě vlastních zájmů, původu a preferencí autor považuje “kulturní odlišnosti” za jednu z největších výzev mezinárodního marketingu, a proto se rozhodl na tuto problematiku ve své diplomové práci zaměřit. Sbližování očekávání a potřeb zákazníků napříč světem vytváří příležitost pro globální trhy, které naopak vyžadují flexibilitu kulturních hodnot. Firmy rozšiřují svou působnost do vzdálených …víceAbstract:
Abstract According to preferences, background and interest of the author, “Cultural Difference” which is one of the most challenging aspects of the international marketing and this Master thesis focuses on it. The convergence of consumer expectations and wants around the world has created the opportunity for global markets and flexibility among cultural values is necessary in today's economy. Companies …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84570
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Jaroslav Halík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84570
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
Anzhelika Khaustova -
Adaptace a standardizace marketingové komunikace nákladních pneumatik Continental na českém a slovenském trhu
Michal Bartoš -
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva -
Zhodnocení procesu získávání, výběru a adaptace zaměstnanců ve vybrané společnosti
Jan Okřina -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer