Ing. Radomír ŠEREK

Doctoral thesis

Etické řízení služeb

Ethical Service Management
Abstract:
Disertační práce se zaměřuje na řízení služeb a vztahů se zákazníkem s přihlédnutím k etickým aspektům. Na základě literární rešerše se etické přístupy jeví jako pozitivní přínos pro řízení služeb a management obecně. V praktické části je analyzován současný stav etiky, a co brání jejímu většímu uplatňování v podnikové praxi. Pokud chce podnik dosáhnout úspěchu ve službách, neměl by se chovat jako …more
Abstract:
Dissertation work is focused on service and customer relationship management with regard to ethical aspects. On the basis of literature retrieval the ethical approaches seems to be a positive contribution to management of services and management as general. In practical part is analyzed a current state of ethics and what prevents to its higher application in business practice. If a company makes an …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 2. 2014
Accessible from:: 7. 2. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 4. 2014

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠEREK, Radomír. Etické řízení služeb. Zlín, 2014. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.2.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 7. 2. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe