Pravopis českého jazyka a jeho procvičování v 8. ročníku ZŠ – Bc. Nikola Maňasová
Bc. Nikola Maňasová
Bakalářská práce
Pravopis českého jazyka a jeho procvičování v 8. ročníku ZŠ
The Czech Orthography and its Practice in the 8th Grade of Elementary Schools
Anotace:
Bakalářská práce „Pravopis českého jazyka a jeho procvičování v 8. ročníku ZŠ“ pojednává o možnostech v přístupu k procvičování pravopisných jevů na 2. stupni ZŠ. Práce představuje publikace zaměřené na pravopis, jeho procvičování a didaktiku češtiny. Praktická část pak ukazuje, že i pravopis lze opakovat zábavně-hravou formou.Abstract:
Bachelor thesis “The Czech Orthography and its Practice in the 8th Grade of Elementary Schools” deals with the options in an approach to the practice of orthography phenomena at a second stage of elementary schools. The thesis introduces books which focuses on orthography, its practice and methodology of Czech lessons. The practical part shows, then, that the orthography can be practised and revised …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wyj5r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Ivana Kolářová, CSc.
- Oponent: Mgr. Hana Křížová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
English Language Textbooks for Elementary Schools (in the Digital Environment)
Kristýna MACHÁLKOVÁ -
Benefits of Self-assessment in English classes at Elementary Schools
Dagmar Wiesnerová -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Přechod žáků z 1. stupně Montessori základní školy na 2. stupeň tradiční základní školy
Kateřina JANEČKOVÁ -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová