Využívání sociálních sítí u generace Z – Tereza Pochylá
Tereza Pochylá
Bakalářská práce
Využívání sociálních sítí u generace Z
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem, jaký mají vliv sociální sítě na nákupní chování u generace Z. První část bakalářské práce popisuje pojmy a oblasti, které se v práci objevují. Poznatky z teoretické části byly využity do praktické části. Druhá část bakalářské práce se zaměřuje na souhrn dotazníkového setření týkající se toho, jak reklama na sociálních sítích ovlivňuje nákupní chovaní generace Z. …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of the influence of social networks on shopping behaviour generation Z. The first part of the bachelor thesis describes the concepts and areas that appear in the work. The findings from the theoretical part were used in the practical part. The second part of the bachelor thesis focuses on a summary of the questionnaire survey on how advertising on social networks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/h4pve/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2022
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jitka Brodská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region
Markéta Dřímalová -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Implementing YouTube as a resource for developing lexis in Generation Z learners
Tereza Koblihová -
AAVE And Its Growing Popularity in the Online Discourse of Generation Z
Andrea BÍCOVÁ -
Young generation and sport: Promotion of regular physical activity in the Czech Republic
Marcel Vraný -
Selekce mediálních komunikátů generace Z s důrazem na reklamu
Eva Tomanová -
Selekce mediálních komunikátů generace Z s důrazem na reklamu
Helena Witczaková -
Reklama a generace Z
Pavla Majerová