Vzdělávání a podpora žákyně se specificky narušeným vývojem řeči v běžné ZŠ – Bc. Barbora Staníková
Bc. Barbora Staníková
Bakalářská práce
Vzdělávání a podpora žákyně se specificky narušeným vývojem řeči v běžné ZŠ
The Education and Support of Pupil with Specifically Disturbed Speech Development at Regular Primary School
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku specificky narušeného vývoje řeči – vývojové dyfázie. Je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V teoretické části je použita metoda analýzy studijních materiálů a literatury. Teoretická část je rozčleněna na dvě kapitoly. První kapitola se věnuje vývoji dětské řeči obecněa druhá kapitola již přímo otázce vývojové dysfázie z hlediska terminologie a …víceAbstract:
Topic of this bachelor work is specifically disturbed development of speech – developmental dysphasia. The work is splitted into theoretical part and practical part. Analysis of study materials and literature is used for teoretical part. The teoretical part is divided into three chapters. First chapter describes speech development in general and second chapter is focused specifically on developmental …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sht2i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2011
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Žák se specificky narušeným vývojem řeči a specifickými poruchami učení
Barbora Aujezdská -
Rozvoj komunikační kompetence u dětí se specificky narušeným vývojem řeči
Martina Kaderková -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Diagnostika komunikačních kompetencí žáků se specificky narušeným vývojem řeči na prvním stupni základní školy
Marína Štibrányiová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu ruské logopedické praxe
Radka Tumová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu klinického logopeda
Barbora Valchářová -
Realizace logopedické intervence u dětí s opožděným a specificky narušeným vývojem řeči v mateřské škole
Vanda Špičková -
Využití psychomotoriky v rámci podpory vývoje žáka se specificky narušeným vývojem řeči
Marie Misařová