Analýza spotřebitelského chování na trhu parfémů – Tereza Skřivánková
Tereza Skřivánková
Master's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu parfémů
Consumer Behaviour Analysis on the Perfume Market
Abstract:
Tématem této diplomové práce je analýza spotřebitelského chování na trhu parfémů. Cílem této diplomové práce bylo popsat spotřebitelské chování na trhu parfémů a zjistit, jaké faktory ovlivňují zákazníky při nákupu parfémů, jaké atributy jsou pro ně při výběru nejdůležitější, z jakého důvodu parfémy používají a nakupují a jak vypadá jejich rozhodovací proces. Primární sběr dat byl proveden metodou …moreAbstract:
The theme of the thesis is the consumer behavior analysis on the perfume market. The aim of the thesis was to describe the consumer behavior on the perfume market and discover which factors influence the consumers buying behavior, which attributes are the most important for the selection process, the reason they use and buy perfumes and the decision making process. The primary data collection was carried …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2015
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/106853
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2015
- Supervisor: Petra Krbová
- Reader: Petra Halíková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Vliv influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování
Nela KLÍMOVÁ -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr
Sayanti Shaw -
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Pavla Janošková -
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
Kristýna Čiháková