Kateřina Illková
Bachelor's thesis
Marketingový plán Mamacoffee
Marketing Plan of Mamacoffee
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je vytvořit marketingový plán jedné z kaváren Mamacoffee na rok 2025. Tím navrhuje opatření ke zlepšení některých marketingových aspektů. První část bakalářské práce se zabývá teoretickým základem elementárních pojmů marketingového plánu. V praktické části je vypracováno několik analýz, stejně s dalšími částmi plánu. Praktická část byla vytvořena pomocí dat z primárního …moreAbstract:
The main objective of the bachelor thesis is to create a marketing plan for one of the Mamacoffee cafes for 2025. It proposes actions to improve some marketing aspects. The first part of the bachelor thesis deals with the theoretical basis of the basic concepts of the marketing plan. In the practical part, several analyses and other parts of the plan are created. The practical part was created by using …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92878
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2024
- Supervisor: Jitka Černá
- Reader: Michaela Dvořáková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92878
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Marketing služeb a pohostinství
Iveta Ptáčníková -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Marketing v oblasti stravovacích služeb v době koronavirové pandemie
Adam Utíkal