Kateřina Illková

Bachelor's thesis

Marketingový plán Mamacoffee

Marketing Plan of Mamacoffee
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je vytvořit marketingový plán jedné z kaváren Mamacoffee na rok 2025. Tím navrhuje opatření ke zlepšení některých marketingových aspektů. První část bakalářské práce se zabývá teoretickým základem elementárních pojmů marketingového plánu. V praktické části je vypracováno několik analýz, stejně s dalšími částmi plánu. Praktická část byla vytvořena pomocí dat z primárního …more
Abstract:
The main objective of the bachelor thesis is to create a marketing plan for one of the Mamacoffee cafes for 2025. It proposes actions to improve some marketing aspects. The first part of the bachelor thesis deals with the theoretical basis of the basic concepts of the marketing plan. In the practical part, several analyses and other parts of the plan are created. The practical part was created by using …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2024
  • Supervisor: Jitka Černá
  • Reader: Michaela Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92878