Kateřina Illková
Bachelor's thesis
Marketingový plán Mamacoffee
Marketing Plan of Mamacoffee
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je vytvořit marketingový plán jedné z kaváren Mamacoffee na rok 2025. Tím navrhuje opatření ke zlepšení některých marketingových aspektů. První část bakalářské práce se zabývá teoretickým základem elementárních pojmů marketingového plánu. V praktické části je vypracováno několik analýz, stejně s dalšími částmi plánu. Praktická část byla vytvořena pomocí dat z primárního …viacAbstract:
The main objective of the bachelor thesis is to create a marketing plan for one of the Mamacoffee cafes for 2025. It proposes actions to improve some marketing aspects. The first part of the bachelor thesis deals with the theoretical basis of the basic concepts of the marketing plan. In the practical part, several analyses and other parts of the plan are created. The practical part was created by using …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92878
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedúci: Jitka Černá
- Oponent: Michaela Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92878
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Marketing služeb a pohostinství
Iveta Ptáčníková -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Marketing v oblasti stravovacích služeb v době koronavirové pandemie
Adam Utíkal