Market Entry Strategy for LEDON Lamp GmbH – Judita Bihelerová
Judita Bihelerová
Diplomová práce
Market Entry Strategy for LEDON Lamp GmbH
Market Entry Strategy for LEDON Lamp
Anotace:
The main goal of this thesis is to set up a vital and pertinent marketing strategy for LEDON Lamp GmbH to enter the UK market with its innovative product. In order to approach the problem correctly, a review of the existing theoretical literature was performed, based on which a thorough secondary and primary research was carried out. The findings include a detailed description of LEDON Lamp GmbH and …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to set up a vital and pertinent marketing strategy for LEDON Lamp GmbH to enter the UK market with its innovative product. In order to approach the problem correctly, a review of the existing theoretical literature was performed, based on which a thorough secondary and primary research was carried out. The findings include a detailed description of LEDON Lamp GmbH and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24859
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2010
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Detlef Mikulsky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24859
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Vliv Brexitu na vstup vybraného podniku na britský trh
Adam Babják -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Vstup společnosti pro praktickou podporu gastronomie na zahraniční trhy
Aneta Lázničková -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič