Mgr. Adam Smaza

Bakalářská práce

Využití Kinectu v interaktivních instalacích na Slovensku a v České republice

The use of Kinect in interactive installations in Slovakia and Czech Republic
Anotace:
Vývoj herních technologií umožnil vzniknout specifickému odvětví interaktivní tvorby, které se v současnosti formuje po celém světě. Senzor Kinect, vytvořený primárně jako komerční technologie pro digitální hry, vstoupil i do světa umění a dílen novodobých kutilů. Vybraná díla, která již vznikla na Slovensku a v České republice, jsou v práci analyzovány z hlediska vztahu těla s interaktivním systémem …více
Abstract:
The development of gaming technologies has enabled the creation of a particular branch in interactive art. Sensor Kinect, designed primarily as commercial technology for digital games, has entered into the world of contemporary artistic practice as well into as the workshops of media art. Selected artworks created in Slovakia and Czech Republic are here analyzed from three main perspectives: the relationship …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Zuzana Panák Husárová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií