Pedagogická terapie u dětí s ADHD – Martina SEDLÁKOVÁ
Martina SEDLÁKOVÁ
Diplomová práce
Pedagogická terapie u dětí s ADHD
The Pedagogical Therapy for Pupils with Attention Deficit Hyperactivity Disorder
Anotace:
Teoretická část diplomové práce je zaměřena na vymezení pojmu, prevalenci, příznaky syndromu, etiologii a současnou terminologii syndromu ADHD. Dále práce nastiňuje klasické pojetí pedagogické terapie. Práce je orientována na teoretickou rozmanitost pěti pedagogických terapií. Konkrétněji popisuje Report karty, Metodu oddechového času, Vrstevnické vyučování, Sebehodnocení a Rozvoj sociálních dovedností …víceAbstract:
The theoretical part of the diploma?s thesis is focused on a conception, prevalence, symptoms, etiology and current terminology of Attention Deficit Hyperactivity Disorder. Furthermore, it reveals the classical concept of the pedagogical treatment. The work is oriented to theoretical diversity of five pedagogical interventions. Specifically, it describes Daily Report Card, Time- Out, Self-reinforcement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jana Swierkoszová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEDLÁKOVÁ, Martina. Pedagogická terapie u dětí s ADHD. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
ADHD - porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou
Vladimíra Skalická -
Cílená pohybová intervence pro dítě předškolního věku s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Lucie HAMERNÍKOVÁ -
Jedinec s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Silvie Hyková -
Integrace dětí se specifickými poruchami učení, chování a pozornosti na základní škole
Markéta Fryntová -
Vzdělávání žáků s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Ivana Tesařová -
Vliv autorské hry na rozvoj komunikačních schopností u žákyně s ADHD
Lucie Šiborová -
Rozvoj komunikačních schopností u integrovaného žáka s PAS, ADHD a LMR na 1. stupni ZŠ
Michaela Hromková -
Time Out Projekt jako forma specifického reedukačního programu pro mladistvé s poruchami chování
Markéta Macdonald