Bc. Dagmar FROLOVÁ

Master's thesis

Prevence kriminality dětí a mládeže z pohledu sociálního pedagoga v Policii ČR

Prevention crime of childern and youth i a focus of social pedagogue in Police ČR
Abstract:
Tato práce je zaměřena na prevenci kriminality dětí a mládeže. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy prevence kriminality dětí a mládeže, popsána charakteristika kriminality dětí a mládeže. Společné rysy této kriminality a sociální faktory, které ji ovlivňují {--} vliv rodiny, školy, vrstevníků, využití volného času a vliv médií. Informuje o struktuře, objektech a subjektech prevence kriminality …more
Abstract:
This working is oriented on prevetion crima of children and youth. In theiretic part is statement of basic nations of prevetion crime of children and youth, described crime of children and youth. Together trakte of this crime and social factors, which her affect {--} effect family, school, peers, utilization free time and effect media. Inform about structure, object and boches prevetion crime and about …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2009
Accessible from:: 15. 5. 2009
Identifier: 7735

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FROLOVÁ, Dagmar. Prevence kriminality dětí a mládeže z pohledu sociálního pedagoga v Policii ČR. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Master programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy