The Impact and Strategic Importance of Social Media Marketing in the Evolution of HipHop/Rap – Roman Cockrell
Roman Cockrell
Bakalářská práce
The Impact and Strategic Importance of Social Media Marketing in the Evolution of HipHop/Rap
The Impact and Strategic Importance of Social Media Marketing in the Evolution of HipHop/Rap
Anotace:
Tato studie zkoumá rostoucí význam marketingu na sociálních sítích v hiphopovém/rapovém průmyslu. Tato studie zdůrazňuje, jak se platformy sociálních médií, jako je Instagram, Tik Tok, YouTube a mnoho dalších, změnily z tradičního marketingu , jako jsou vystoupení v rádiu a rozdávání mixtapů lidem v komunitě. Na základě případových studií rapperů, jako jsou Drake, Travis Scott a Megan Thee Stallion …víceAbstract:
This study examines the growing importance of social media marketing in the HipHop/Rap industry. This study highlights how social media platforms, such as Instagram, Tik Tok, YouTube and many more, have transformed from traditional marketing , such as radio appearances and handing out mixtapes to people in the community. Using case studies of rappers like Drake, Travis Scott and Megan Thee Stallion …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2025
- Vedoucí: MgA. Mgr. Abhishek Choudhary
- Oponent: Jiří Zelený, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Creative Marketing and Communication (EN) / Creative Marketing and Communication (EN)
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Formula 1 Teams' Content Marketing on Fan Loyalty: A Comparative Analysis of McLaren, Red Bull, and Ferrari.
Anastasia Evstratenko -
Vývoj marketingu boybandů a zapojení fanoušků do něj v důsledku rozvoje sociálních sítí
Tereza BITTNEROVÁ -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Self-promotion and audience engagement on social media
Markéta VIDECKÁ -
Cross-cultural analysis of consumer social media engagement
Aida Khadzhibiekova -
Communication Engagement to Inspire Dialog
Jose Ignacio Nuño Orozco -
Aktuální trendy v letecké dopravě.
Tereza Lešetická -
Consumers' trends in online shopping
Kristina Shcherbakova
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses f3h08g f3h08g/2
26. 6. 2025