Bc. Marcela ŠROUBKOVÁ

Diplomová práce

Marketingový plán vybrané organizace

The marketing plan of choosen organization
Anotace:
Náplní práce je tvorba marketingového plánu Zoologické zahrady Liberec, p. o. na rok 2011. Bází práce se stala situační analýza, která poskytuje východiska pro stanovení marketingových cílů. Marketingové cíle jsou stanoveny na základě analýzy současné situace a předpokládaného budoucího vývoje. Volené strategie si kladou za cíl převážně co nejúsporněji (tj. s nejnižšími náklady) dosáhnout stanovených …více
Abstract:
A point of this thesis was to make a marketing plan for Zoologická zahrada Liberec for year 2011. The basis of this thesis was a situational analysis, which provides the starting point for determination of marketing goals. The marketing goals are based on analysis of current situation and on assumed future progression. Chosen strategies are focused especially on economic (i.e. low-budget) achievements …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Identifikátor: 41182

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠROUBKOVÁ, Marcela. Marketingový plán vybrané organizace. Plzeň, 2011. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma