Spotřebitelské chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin – Bc. Zuzana Fridrichová
Bc. Zuzana Fridrichová
Bachelor's thesis
Spotřebitelské chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin
Consumer behaviour with accent on the decision making process of a specific target audience
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na to, jaké je spotřebitelské chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin. Dělí se na dvě části. Teoretická část popisuje analýzy nákupního chování, faktory ovlivňující chování spotřebitelů, faktory působící na životní způsob spotřebitele, motivační strukturu, z které poznáme, z jakých motivů se skládá chování nakupujícího člověka, vysvětluje …moreAbstract:
This bachelor thesis is oriented on what is the consumer behaviour with accent on the decision making process of a specific target audience. It is divided into two parts. The theoretical part describes an analysis of purchasing behaviour, the factors influencing consumer behaviour as well as the factors affecting the way of life of a consumer, the motivation structure, which tells us what motivates …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kepu2/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2009
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová
- Reader: Ing. Ondřej Pešek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRIDRICHOVÁ, Zuzana. \textit{Spotřebitelské chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/f40zlm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Typologie osobnosti a míra prožívaného stresu studentů VŠ
Radka Kmochová -
Typologie postojů vybraných spotřebitelů na trhu potravin
Václav Dedek -
Emoční marketing a typologie osobnosti
Tereková Tereková -
Typologie osobnosti a efektivita fake news
Kateřina Polášková -
Faktory ovlivňující kriminalitu dětí a mladistvých
Martina Kaiserová