Markéta VINŠOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy Feko LT a rozšíření její působnosti do německého pohraničí

The marketing strategy of Feko LT and it´s extension to the German borderland
Anotace:
Bakalářská práce na téma ?Marketingová strategie firmy Feko-LT a rozšíření její působnosti do německého pohraničí? obsahuje rozbor marketingových nástrojů, které podnik používá pro existenci v dnešním světě.Cílem této práce bylo zjištění nedostatků a navržení efektivních řešení. Prostřednictvím marketingového mixu, 4P, je odhalena současná propagace společnosti a jsou navrženy nové prostředky. Za pomoci …více
Abstract:
Bachelor´s thesis "The marketing strategy of Feko LT and its extension to the German borderland" contains an analysis of marketing tools, which the company uses to preserve its existence nowadays. The aim of this work was to identify problems of the company and to propose effective solutions. Through the marketing mix, 4 P, the current promotion of the company is revealed and some new instruments are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VINŠOVÁ, Markéta. Marketingová strategie firmy Feko LT a rozšíření její působnosti do německého pohraničí. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická