Lucie Nguyenová
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum metodou Mystery Shopping
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá mystery shoppingem, což je jedna z metod marketingového výzkumu. Teoretická část obsahuje popis metody mystery shopping a jsou zde charakterizovány i související pojmy z oblasti marketingu a marketingového výzkumu. Praktická část je zaměřená na provedení konkrétního mystery shoppingu v minigolfových provozovnách s cílem analyzovat a vyhodnotit získané výsledky. Výsledky budou …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with mystery shopping, which is one of the methods of marketing research. The theoretical part contains a description of the mystery shopping method and there are also related terms from the field of marketing and marketing research. The practical part is focused on the implementation of a particular mystery shopping in minigolf facilities in order to analyze and evaluate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018
Identifier:
http://theses.cz/id/f4nuqf/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2018
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NGUYENOVÁ, Lucie. \textit{Marketingový výzkum metodou Mystery Shopping}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Available from: https://theses.cz/id/f4nuqf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Theses on a related topic
-
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
Veronika Medková -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Mystery shopping- Marketingový výzkum v praxi
Šárka Samcová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a jeho využití ve stravovacích službách
Veronika Šebestová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková