Montessori Language Teaching – Bc. Irena Lněničková
Bc. Irena Lněničková
Diplomová práce
Montessori Language Teaching
Montessori Language Teaching
Anotace:
Tato diplomová práce analyzuje materiály užité při výuce jazyka Montessori metodou. Soustřeďuje se na výuku a učení se anglického jazyka na prvním stupni ZŠ, ale principy a materiály lze využít i při výuce jiných jazyků. V teoretické části jsou poskytnuty informace o Marii Montessori, jejím životě a systému výuky, který vyvinula. Detailněji se práce zabývá etapami vývoje člověka, principy Montessori …víceAbstract:
The present diploma thesis analyses the study materials used in the Montessori teaching method in the instruction of languages. It focuses on teaching and learning the English language at a primary level, but the principles and materials are also suitable for teaching and learning any language, e.g. Czech or German. In the theoretical part, there is some basic information provided about Maria Montessori …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bq5rl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Jana Chocholatá
- Oponent: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
The System of Education in Kenya and Its Comparison to the Education System in England
Laura PŘEČKOVÁ -
Drama Education for Czech English Teachers in the 1990s
Leah Nancy Gaffen -
Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole
Kateřina Dobčáková -
NEDESTRUKTIVNÍ ZKOUŠENÍ MATERIÁLU:
Tomáš Kadeřábek -
Dotazník hodnocení učitele žákem jako nástroj k sebereflexi učitele
Tomáš HLADÍK -
První rok učitele v MŠ - analýza profesních kompetencí po vstupu do profese učitele MŠ, sonda do praxe na vybraných MŠ v Plzni, Chebu a Rakovníku
Anna-Kateřina KLAISNEROVÁ -
Autorita učitele z pohledu studenta a učitele
David Bellizzi -
Profese učitele 1. stupně ZŠ z pohledu učitelů a veřejnosti
Kateřina Kynická