Strategie zavádění nového farmaceutického produktu na trh – Bc. Pavel Brázda, MBA
Bc. Pavel Brázda, MBA
Diplomová práce
Strategie zavádění nového farmaceutického produktu na trh
New Pharmaceutical Product Launch Strategy
Anotace:
Cílem diplomové práce je nabídnout základní představu o uvádění inovativního léku na trh v České republice. Zamyslet se nad hlavními trendy současnosti, které farmaceutické prostředí ovlivňují a navrhnout obecná doporučení pro uvádění inovací na český farmaceutický trh. Podívat se na tuto problematiku očima pracovníka marketingového oddělení farmaceutické firmy. Poskytnout přehled nejdůležitějších …víceAbstract:
The main purpose of the thesis is to offer a basic understanding of the innovative pharmaceutical marketing in the Czech market. The topic of the thesis deals with current global and local trends affecting pharmabusiness. The thesis gives an overview of the most important steps which accompany launching a drug on to the Czech market. The author of the thesis proposes general recommendations for the …víceKlíčová slova
Compliance farmaceutický marketing farmakoekonomika inovativní lék marketingová komunikace marketingový mix marketingový průzkum PPO zákazníků segmentace účinnost Compliance efficacy market research marketing mix marketing communications original drug pharmaceutical marketing pharmacoeconomics segmentation voice of the customer (VOC)
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vtan4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Mgr. Evžen Staněk
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Use of the Passive Voice in the Administrative Style
Hana Macková -
The Voice of People in Broadcast News and the Construction of Ordinariness
Iveta Volfová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko