Zavedení nového produktu na vinařský trh – Ondřej Karady
Ondřej Karady
Diplomová práce
Zavedení nového produktu na vinařský trh
Introduction of a New Product to the Wine Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zavádění nového produktu na vinařský trh s důrazem na analýzu spotřebitelského chování a marketingové strategie. Cílem je poskytnout komplexní pohled na procesy a strategie zavádění nového produktu, specificky zaměřené na sektor vinařství, který se vyznačuje vysokou mírou konkurence a rychle se měnícími preferencemi spotřebitelů.Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of introducing a new product to the wine market with an emphasis on the analysis of consumer behaviour and marketing strategy. The aim is to provide a comprehensive overview of the processes and strategies involved in the introduction of a new product, specifically focused on the wine sector, which is characterised by a high level of competition and rapidly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/154976
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Tomáš Balcar
- Oponent: Josef Křivánek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The strategy of introducing a new serviced residence to the Prague accommodation market
Alina Utkina -
Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.
Radka SLABĚŇÁKOVÁ -
The impact of digitalization on product launch process in the B2B market for small and medium-size enterprises
Alexander Salmen -
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Zavedení nového výrobku na trh
Natálie Vymětalová -
Zavedení nového energetického nápoje na český trh
Daniel Svěchota -
Komunikace Penzijní společnosti České pojišťovny, a.s. při zavedení nového produktu na trh
Pavlína Holcrová