Ondřej Karady

Diplomová práce

Zavedení nového produktu na vinařský trh

Introduction of a New Product to the Wine Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zavádění nového produktu na vinařský trh s důrazem na analýzu spotřebitelského chování a marketingové strategie. Cílem je poskytnout komplexní pohled na procesy a strategie zavádění nového produktu, specificky zaměřené na sektor vinařství, který se vyznačuje vysokou mírou konkurence a rychle se měnícími preferencemi spotřebitelů.
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of introducing a new product to the wine market with an emphasis on the analysis of consumer behaviour and marketing strategy. The aim is to provide a comprehensive overview of the processes and strategies involved in the introduction of a new product, specifically focused on the wine sector, which is characterised by a high level of competition and rapidly …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
  • Vedoucí: Tomáš Balcar
  • Oponent: Josef Křivánek

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava