Specifické možnosti digitální fotografie pro propagaci podniku – Bc. Petr Zbranek
Bc. Petr Zbranek
Diplomová práce
Specifické možnosti digitální fotografie pro propagaci podniku
The specific possibilities of digital photography for promotion of the company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá specifickými možnostmi využití digitální fotografie pro propagaci podniku. Nejprve probíhá seznámení s marketingovým procesem, a to od přípravné, přes realizační, až po kontrolní fázi celého procesu. V práci je následně rozebrán nejvyužívanejší marketingový nástroj, jímž je marketingový mix skládající se ze čtyř základních prvků, kterými jsou produkt, cena, místo a propagace …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the specific possibilities of using the digital photography for promotion of the company. At first the thesis offers the introduction with the marketing process, from the preparation, through the implementation, to the control phase of the whole process. In the thesis, the most used marketing tool which is the marketing mix that consists of four basic elements (product …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Zveřejnit od: 6. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Weinlich, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zbranek, Petr. Specifické možnosti digitální fotografie pro propagaci podniku. Liberec, 2016. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Užití digitální fotografie a videa k chemické analýze
Zdeněk Lukeš -
Interaktivni video kurz: Digitalni fotografie
David BLECHA -
Digitální fotografie a způsoby jejího zpracování v mobilních zařízeních žáků
Petr GROSSMANN -
Digitální fotografie ve vzdělávání
Aneta FIALOVÁ -
Porovnání 3D grafiky a digitální fotografie u produktové vizualizace
Phuong Anh Nguyen -
Digitální fotografie se zaměřením na její tvorbu a úpravy
Marek ŠAFÁŘ -
Přeměna fotografie jako nástroj komunikace vlivem sociálních médií
Petra Mušínská -
ATELIÉROVÁ VÝUKA DIGITÁLNÍ FOTOGRAFIE
Ondřej SELLNER
Název
Vložil
Vloženo
Práva