Bc. Petr Zbranek

Diplomová práce

Specifické možnosti digitální fotografie pro propagaci podniku

The specific possibilities of digital photography for promotion of the company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá specifickými možnostmi využití digitální fotografie pro propagaci podniku. Nejprve probíhá seznámení s marketingovým procesem, a to od přípravné, přes realizační, až po kontrolní fázi celého procesu. V práci je následně rozebrán nejvyužívanejší marketingový nástroj, jímž je marketingový mix skládající se ze čtyř základních prvků, kterými jsou produkt, cena, místo a propagace …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the specific possibilities of using the digital photography for promotion of the company. At first the thesis offers the introduction with the marketing process, from the preparation, through the implementation, to the control phase of the whole process. In the thesis, the most used marketing tool which is the marketing mix that consists of four basic elements (product …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Zveřejnit od: 6. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Weinlich, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zbranek, Petr. Specifické možnosti digitální fotografie pro propagaci podniku. Liberec, 2016. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika