Změna mediální praxe žen v těhotenství a po porodu v kontextu užívání Instagramu – Bc. Eliška Koukalová
Bc. Eliška Koukalová
Diplomová práce
Změna mediální praxe žen v těhotenství a po porodu v kontextu užívání Instagramu
The change in media praxis of women during pregnancy and after birth in the context of using Instagram
Anotace:
Kvalitativní výzkumná diplomová práce tematizuje změny uživatelských mediálních praxí vybraných žen v prostředí online sociální sítě Instagram v těhotenství a porodu, přičemž se pomocí změny mediálních praxí zaměřuje především na problematiku (mediální) reprezentace lidského těla a ideálu krásy ve vztahu k vnímání sebe sama. Výsledky tematické analýzy dat vzešlých z patnácti kvalitativních rozhovorů …víceAbstract:
Qualitative research thesis deals with changes in user media praxis of selected women in the online social network Instagram in pregnancy and childbirth, while the change in media praxis focuses primarily on the issue of (media) representation of the human body and the ideal of beauty in relation to self-perception. The results of the thematic analysis of data from fifteen qualitative interviews showed …víceKlíčová slova
online sociální síť Instagram mediální praxe mediální reprezentace těhotenství porod ideál krásy idealizované zobrazení lidského těla stereotyp každodennost online social network Instagram media praxis media representation pregnancy childbirth ideal of beauty idealized representation of the human body stereotype everyday life
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h8m2c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2022
- Vedoucí: Mgr. Iveta Jansová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Vojtěch Dvořák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální studia a žurnalistika / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Vnímání virtuální identity na sociální síti Instagram jako projekt v estetické výchově na střední škole
Karolína Hejlová -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Jazyk a styl příspěvků o jídle na sociální síti Instagram
Tereza Velecká -
Přednosti sociální sítě Instagram pro marketingovou komunikaci firem.
Anhelina Fulei -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Sociální síť instagram jako komunikační nástroj
Petr Kameníček -
Sociální sítě jako fenomén sebeprezentace (zaměření na sociální síť Instagram)
Veronika Jedlánková