English as the Communicative Language in Companies in the Czech Republic – Petra BĚLIČOVÁ
Petra BĚLIČOVÁ
Bachelor's thesis
English as the Communicative Language in Companies in the Czech Republic
English as the Communicative Language in Companies in the Czech Republic
Abstract:
The target of this thesis is to analyse English as a language of communication in a selected company which operates in the Czech Republic. The theoretical part deals with general issue of multilingualism in the workplace and tries to describe this language phenomenon which characteristic for international organizations. The practical part is based on the analysis of the English language as a mean of …viacAbstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza angličtiny jako komunikačního jazyka v předem vybrané firmě, která působí na českém území. Teoretická část se bude zabývat všeobecným problémem vícejazyčnosti na pracovišti a pokusí se zmapovat tento jazykový fenomén dnešních nadnárodních společností. Praktická část bude založena na analýze užití anglického jazyka jako komunikačního prostředku v určité společnosti …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015
Zverejniť od: 5. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Ivana Řezníčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BĚLIČOVÁ, Petra. English as the Communicative Language in Companies in the Czech Republic. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.1.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 1. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / English Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Vliv zpětné vazby na písemnou produkci studentů angličtiny pro specifické účely
Blanka Pojslová -
Odborná témata ve výuce anglického jazyka pro SPŠSE a VOŠ v Liberci
Zuzana Valešová -
Angličtina pro cestovní ruch
Renata JELÍNKOVÁ -
Marketingová komunikace vybraného subjektu
Martina Vejmelková -
Interní komunikace v režime Home Office
Jan Kříž -
Význam komunikace jako nástroje pro řízení a vedení lidí
Yevheniia Chorniak -
Návrh využití marketingové komunikace na sociálních sítích za účelem zvýšení zájmu zákazníků o vybraný obchodní řetězec
Martina Mazáčková