Moderní aplikace marketingového výzkumu v podnikové praxi – Bc. Filip Razím
Bc. Filip Razím
Diplomová práce
Moderní aplikace marketingového výzkumu v podnikové praxi
Modern Apliccation of Marketing Research in Business Practice
Anotace:
V dnešní turbulentní době dochází na trzích k neustálým změnám a současně k rostoucímu konkurenčnímu boji. Z tohoto důvodu je nutné využívat moderní metody a být tak o krok napřed před ostatními. Tato diplomová práce se zabývá moderním marketingovým výzkumem, přičemž cílem práce je provedení marketingového výzkumu za účelem získání konkrétních informací, které identifikují nové obchodní příležitosti …víceAbstract:
The markets are constantly changing and there is a growing competition in today's turbulent times. For this reason, it is necessary to use modern methods and to be one step ahead of others. This diploma thesis deals with a modern marketing research, aiming to execute marketing research to obtain specific information that identifies Daikin's new business opportunities. At the same time, the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vxk69/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Determination of the bioactive compounds using modern LC-MS methods
Ivan PETŘÍK -
Moderní metody rozvoje lidských zdrojů ve státních organizacích
Dagmar Nahodilová