Tvorba marketingové strategie pro festival Outdoor Rave – Dominika Lakomá
Dominika Lakomá
Bakalářská práce
Tvorba marketingové strategie pro festival Outdoor Rave
Creation of a marketing strategy for Outdoor Rave festival
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je, jak již název vypovídá, tvorba marketingové strategie a tvorba marketingového plánu konkrétní firmy. V teoretické části práce je popsána základní struktura marketingového plánu a metody, které jsou při tvorbě použity. Teoretická část dále obsahuje marketingový výzkum ve formě dotazníku, který byl distribuován mezi návštěvníky festivalu. Praktická část následně využívá …víceAbstract:
The subject of this Bachelor thesis is, as the title prompts, the creation of a marketing strategy and a marketing plan for a chosen company. The theoretical part describes the basic structure of a marketing plan and different methods used for its creation. Moreover, the theoretical part also consists of marketing research in the form of a survey distributed among the visitors of the company. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Novák
- Oponent: Martin Charvát
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Online marketing
Práce na příbuzné téma
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Analysis of Reading Habits in the Czech Republic
Michelle Wing Lam Wong -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová
Název
Vložil
Vloženo
Práva