Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele se zaměřením na design – Ing. Andrea Porkertová
Ing. Andrea Porkertová
Bachelor's thesis
Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele se zaměřením na design
Media used in advertising for atracting attention of consumer with a focus on design
Anotácia:
Tato bakalářská práce shrnuje a popisuje vztah mezi marketingem a designem. Je tu popsán design, marketing, ale i psychologické metody, které se využívají v marketingové komunikaci. Dále je v této práci analyzováno dotazníkové šetření, které bylo realizováno. Selektivnost našeho vnímání ovlivňuje psychický stav, který nazýváme pozornost. Vlivem pozornosti zaměřujeme a soustřeďujeme své vědomí na vnímaný …viacAbstract:
This thesis summarizes and describes the relation between the marketing and the design. The given design, marketing and psychological methods are used in the marketing communication. Then the realized research is analyzed in the thesis. The selectivity of our perception is influenced by the mental condition called attention. Due to it we focus and concentrate on the watched object, situation or the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/emgrl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedúci: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace firmy se zahradkářskými potřebami
Natálie Budinová -
Marketingová komunikace ve společnosti TOUS
Nadiya Yurkovska -
Analýza prezentačních dovedností zaměstnanců pro potřeby marketingové komunikace v malé společnosti
Jiří Slavětínský -
Online marketingová komunikace e-shopů se sportovním vybavením v České republice
Simona Kelemenová -
Efektivní integrovaná marketingová komunikace společnosti Albert
Monika Kofroňová -
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká -
Blogování jako podstatná součást online marketingové komunikace
Tereza Drtinová -
Marketingová komunikace banky Unicredit
Veronika Sívková