Nefigurativní tvorba v primární výtvarné edukaci na základní škole – Kateřina MELCHEROVÁ
Kateřina MELCHEROVÁ
Master's thesis
Nefigurativní tvorba v primární výtvarné edukaci na základní škole
Non-figurative creation in primary art education at a elementary school
Abstract:
Cílem diplomové práce je skrze výtvarné činnosti vedoucí k nefigurativní tvorbě, naučit žáky vnímat a uplatňovat kontexty výrazu a významu vlastního vizuálního vyjádření. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část se věnuje výtvarné výchově na prvním stupni základní školy zřízené podle § 16, odst. 9 zákona č. 561/2004 Sb., specifikaci dětského výtvarného projevu …moreAbstract:
The goal of the diploma thesis is to teach students to perceive and apply the contexts of expression and the meaning of their own visual expression through creative activities leading to non-figurative creation. The diploma thesis is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part is devoted to art education at the first level of elementary school established according to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 3. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Radka Růžičková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MELCHEROVÁ, Kateřina. \textit{Nefigurativní tvorba v primární výtvarné edukaci na základní škole}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/f6ckqj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MELCHEROVÁ, Kateřina. Nefigurativní tvorba v primární výtvarné edukaci na základní škole. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Teaching for Primary Schools and Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáka s epilepsií v základní škole
Zuzana Vašulková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková