Bankovní produkty Citibank a.s. se zaměřením na privátní bankovnictví – Ing. Petra Chalupecká, DiS.
Ing. Petra Chalupecká, DiS.
Master's thesis
Bankovní produkty Citibank a.s. se zaměřením na privátní bankovnictví
Banking Products of Citibank a.s. with a View to Private Banking
Anotácia:
V diplomové práci se zabývám analýzou a popisem bankovních produktů mnou zvolené banky Citibank a.s., které jsou nabízeny jejím klientům, a to pouze k soukromým účelům. Nejprve vymezuji segment a popisuji bankovní produkty v obecné rovině. Dále se věnuji vývoji a postavení Citibank a.s na bankovním trhu. Praktická část je zaměřena na analýzu konkurenčních výhod a nevýhod bankovních produktů Citibank …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ygb9l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2007
- Vedúci: Ing. Zbyněk Kalabis
- Oponent: Ing. Olga Ortová Šeflová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / odbor:
Economics and Management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Depozitní produkty Citibank a.s. v ČR a Citibank N.A. v Anglii
Šárka Vrbová -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Segmentace modelů ve Škoda Auto a.s. a vyčlenění elektromobility v rámci segmentu A-SUV
Libor Suchý -
Vliv reklamy Komerční banky, a.s. na klienty segmentu malé a střední podniky
Lenka Bujáčková -
Projekt portfolia služeb zaměřený na tržní segment rodiny s dětmi v Lázně Luhačovice, a.s.
Darina Jelínková -
Návrh konkurenceschopné kolekce spodního prádla ve spolupráci s firmou Triola a.s. na základě objektivního a subjektivního hodnocení
Jana Dostálová