Rozvoj komunikačních kompetencí žáků 3. třídy 1. stupně ZŠ – Bc. Martina Burkotová
Bc. Martina Burkotová
Bakalářská práce
Rozvoj komunikačních kompetencí žáků 3. třídy 1. stupně ZŠ
Development of communications competency of schoolchildren in 3.class – primary school
Anotace:
Tématem bakalářské práce je analýza vývoje komunikační schopnosti u dítěte se specifickými poruchami učení, konkrétně dysortografií, komplikovanou poruchou aktivity a pozornosti. Teoretická část je rozdělena na dvě kapitoly, z nichž první se věnuje objasnění pojmů, týkajících se komunikační schopnosti. Druhá kapitola teoretické části je zaměřena na problematiku specifických poruch učení a poruch aktivity …víceAbstract:
The main theme of the bachelor thesis is the analysis of communicative ability development regarding children with specific learning difficulties, especially dysorthography, as a complex activity and attention disorder. The theoretical part is divided into two chapters of which the first one deals with clarifying terms related to communicative abilities. The second chapter focuses on the issue of specific …víceKlíčová slova
Řeč jazyk komunikace komunikační schopnosti žáků intaktních komunikační schopnosti žáků se syndromem ADHD a poruchami učení. Speech language communication communication competency of intact schoolchildren communication competency of schoolchildren with ADHD syndrome and learning disabilities.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bgom6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační schopnosti dětí s mentálním postižením žijících v domovech pro osoby se zdravotním postižením
Pavlína Forejtová -
Komunikační schopnosti žáků s tělesným postižením ve spolkové zemi Baden-Württemberg a jejich rozvoj
Aneta Hermany -
Možnosti rozvoje komunikační schopnosti u žáků 2. stupně
Alice Hudečková -
Komunikační schopnosti žáků s lehkým mentálním postižením ve vzdělávacím procesu
Andrea Wolfová -
Rozvoj komunikační schopnosti u dětí s mentálním postižením
Regína Oczková -
Analýza komunikační schopnosti v rámci vzdělávání žáků s narušeným vývojem řeči
Jana Kučerová -
Strategie vzdělávání žáků se syndromem ADHD na střední škole
Dana Rabušicová -
Práce se žáky se syndromem ADHD na 1. stupni ZŠ
Radka Jonášová